hairX

Allt vart en riktigt go dag, försvo mig så kom försent till körskolan eftersom sari inte ringde och väckte mig!! satt och pluggade ett tag, alltså orkar inte detta körkortet men skrattar iallafall så jag får kramp åt alla sjuka saker som händer när sara trögar tex haha.

Efter detta var vi nere på hairx där vi fått våran praktik i 5 veckor ska bli underbart och riktigt roligt faktiskt så ni får inte glömma att kolla deras blogg där vi ska skriva och ta bilder och massa roligt :D

Hanna var nyss här, kom hem från rhodos i morse, fick mig ett fint kort med två stora pattar på, fick även ett par trosor och ett par kalsonger älskar att sova i det så är nöööjd!! gjorde nyss våfflor med och pappa steker fisk så smakar mina våfflor fisk nu vet jag inte vad jag gör!!

beställde även den gamla iphonen idag eftersom det tar flera veckor innan jag får 4an så orkar inte vänta haha hoppas jag får den snart. Nu blir det våfflor och solsidan hela natten för min del!! mkt text idag men men lång dag ;)

pussssssss




Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0