work is my life

Hej på er, inte bloggat på ett tag i knoooow!

Jobbar jobbar och jobbar det är ju faktiskt det jag gör, när jag väl är ledig en dag så grejar jag i mitt rum som jag håller på att göra om eller så ligger jag väl och ser vänner eller sover, inte så mkt mer med det.
Försöker ju hinna med mina goa vänner med såklart när jag har tid.

Men i helgen skall jag faktiskt försöka hitta på något roligt även fast jag jobbar, på fredag blir det utgång och lördag göteborg / ikea direkt efter jobbet, ska bli rikrigt mysigt faktiskt..

Tänk att det inte är någon sommar kvar? eller har det ens vart någon egentligen? har kanske haft 1 eller 2 sol dagar.. kanske en restresa hade vart bra snart.

Nu blir det till att hjälpa mammsen lite sen blir det till att kolla på nyckel till frihet, hört den ska vara grym.
puss på er!!

Här har ni min och Kajsas frukost som vi gjorde sist vi jobbade! den ser allt god ut va?






Kommentera♥
Postat av: linn

måste ni göra frukosten själva på maxi?

2010-08-11 @ 20:34:37
Postat av: Anonym

GOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTT

2010-08-11 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0