finns inget annat jag kan tänka på ..

Min morfar finns inte mer, min morfar stekte sina underbara pannkakor till mig en sista gång, han frågade såklart varje gång; dom var inte så goda va? Han visste hur mycket jag älskade när han lagade mat, min morfar gjorde världens bästa spagetti och köttfärssås som han aldrig ville berätta receptet på som med alla andra goda saker han gjorde, min morfar sms a: de alltid och fråga om jag ville beställa något gott från hans eget bageri som sedan nästa morgon stod utanför min dörr, min morfar spelade alltid kungen på min dator, han spelade hann 2072 gånger, min morfar tog alltid ut mig på en kvälls tur i hans älskade Audi och kollade på älgar, min morfar hann göra sin sista match på sjön, min morfar vann såklart med 8 – 2 , min älskade morfar jag saknar dig så! <3


Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0