im back

Gjort sjukt mkt saker under dessa dagar jag inte bloggat, vart i göteborg kanske 3 eller 4 gånger, ikea , stenungsund m.m. Shoppat en hel del faktiskt men har även jobbat och ska jobba i morgon med. Lite segt att jag började kl 6 i morse satte kl på kvart över 5, fyy säger jag, kändes som om att det var mitt i natten verkligen.

I morgon blir det jobb till 4 sen hem och ta det sjukt lungt i soffan, längtar redan! Idag efter jobbet kom min goa kusin inna som ska sova här inatt, vi shoppade jätte mycket fint till henne och efter det la oss vi i ett gott bubbelbad. Nu blir det mys med en bra film, lär somna med en gång..

Godnatt



Jag och inna på julafton.

Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0