Soulmate - Ett litet ord, men ett stort koncept..

Hej på er!

Hade faktiskt tänkt att ta upp bloggen nu, speciellt nu när jag bara ligger hemma och inte gör allt för mycket.
Lite smått rastlös är jag med plus att igår fick jag ett sms att alla mina 5000 sms var slut och får vänta till nästa månad, mamma blev lite rädd och tyckte jag är lite för beroende men vad gör man inte när man älskar sin mobil haha. Så mina kära vänner ja kan tyvärr inte svara på ett par dagar :(

I morgon är jag ensam hemma så ja ska ligga i vårt nya vardagsrum hela dagen så sjukt skönt.
Idag kom mamma hem med lite nya ansiktsprokuter vilket jag verkligen behövde så snäll mammis ja har! <3



ja har börjat med Bioline vilket jag tycker är jätte bra!

Igår Onsdags kom Emmy hem till mig och visade upp massa fint smink för märket mary kay, har även köpte lite smink från henne innan vilket jag tycker är jätte bra, men igår fick jag pröva att sminka mig själv med lite roliga färger, ja är ingen höjdade på att sminka mig men nu ska ja faktiskt försöka lära mig!

nu ska ja se någon bra film sen sova.. pusss



Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0