veckorevyn

Idag fick jag ett samtal efter jag solat lite, samtalet kom från veckorevyn!
Tjejen som ringde heter Elin och undrade om jag ville vara med på en intervju
och fotografering. Verkade jätte roligt till jag fick veta att jag ska fotas i BIKINI!!
Kunde inte bestämma mig just då så skall lämna besked i morgon..

Tycker ni jag ska ställa upp eller inte :) ?

Haft en bra dag, nationelt prov i morse i Svenska B, gick ganska bra
hoppas jag iallfall. Efter det blev det solning med Elin och fille och sen till
att passa Amelia en stund tills Malin slutade jobbet.

Nu blir det pannkakor, tack å hej!
puss på er


Kommentera♥
Postat av: terrraa

klart att du ska!!! sånna här chanser kommer bara en gång i livet sarah och i bikini är väl inga problem med din kropp!!:)

2011-04-14 @ 18:50:08
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör de !!!!!!

2011-04-15 @ 08:04:13
Postat av: Ulle

Gört!! :)

2011-04-16 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0