bra bloggning

Hej på er!

Känner faktiskt att jag blivigt grym på att uppdatera bloggen,
hoppas att det håller i sig. Har en hel del att göra just nu faktiskt,
massvis i skolan studenten balen osv. detta året känns som det
kommer bli en riktigt bra år har vädligt myckt att se fram imot.

Här kommer lite saker jag ska göra .

Aprill;
Fjällen med jossan

Maj;
åker till mauritius med familjen
har min bal

Juni:
tar studenten
åker till ayia napa med klassen i 2 veckor.

juli;
jobb jobb jobb

Augusti;
Åker till grekland / cypern med familjen

Nov;
Rihanna i globen

dec/jan;
Drar till thailand!

Känns som detta året kommer bli riktigt bra!


Kommentera♥
Postat av: irmis

KUUL att du uppdaterar så mycke nu sara! =D

2011-03-07 @ 18:49:53
URL: http://eminairma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! hur har din familj råd med 3 utomlands semestrar på 1 år !? :) vilken tur du har:)

2011-03-07 @ 19:57:04
Postat av: Fancy

FY FAAN vad jag blir avundsjuk! haha

2011-03-13 @ 18:43:25
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0