goe tisdagen

Hejsan!

Vart en go dag idag!
Fettis dagen och jag,  Jesper
( och även Ludvig kom på besök en stund )
tog en fika på Lejas. Riktigt god semla men
mådde lite illa efter all grädde! 

   

Efter detta blev det en tur ut till två fröknar, mitt och mammas favorit ställe!

  

   

http://tvafroknar.blogspot.com/

Blev även en tur med carro till torp när ja kom hem
kul att träffa henne igen var längesen!
Mycket bilder idag =) kul va!!!
Nu ska ja äta go mat med mammis och
pappis.


Kommentera♥
Postat av: Anonym

så jäkla bra när du uppdaterar :D varför gör inte du och jossan en blogg istället?

2011-03-09 @ 11:34:20
Postat av: Anonym

Varför fikar du med två bögar känner du inte dig so de tredje hjulet?

2011-03-10 @ 10:02:21
Postat av: sarah

TACK :) För det är ja och sara som har startat den och så ska det fortsätta ;)



bögar kan ja inte hålla med om någonstans eftersom jag vart tsm med den ena i 3 år onödig kommentar om jag får säga det själv!

2011-03-10 @ 15:15:34
Postat av: emma

är du och ludvig tillsammans ännu?

2011-03-14 @ 22:06:15
Postat av: emma

är du och ludvig tillsammans ännu?

2011-03-14 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0