<3

Vaknade ganska nyss efter en hemsk natt. Åkte som sagt in till akuten med Malin och Amelia kl 18:00 vi fick komma in i ett rum vid 23:00 alltså suttit i flera timmar och väntat bara för att få sitta i ett litet rum. När väl doktorn kom runt 24:00 sa han att Amelia var en fruktansvärt duktig flicka eftersom hon förstod vad han menade genom att prata arabiska med henne. Han tyckte hon skulle läggas in på näl, så det var att ringa morfar och packa väskan och åka ner. Runt 03:00 fick vi ett rum där vi skulle sova, men när kl var 05:00 fick jag tydligen inte stanna över utan dom ville jag skulle åka hem, det var bara att ta en taxi hem och lägga sig runt 06:00.

Jag har verkligen inte ont av att få sprutor med att se lilla mela ligga och gråta och skrika av dessa stick i fingret och armen gör så ont i en:( det är inte något farligt men bara att höra henne ropa på sin mamma och pappa är tillräckligt hemsk.. Tur hon är en sådan stark liten tjej så hon kommer snart att bli frisk igen :) älskar er båda Malin och Amelia <3




Kommentera♥
Postat av: irmis

lilla gumman!

2010-04-26 @ 15:27:49
URL: http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt flicka hoppas hon blir bra snart!

2010-04-26 @ 19:53:25
Postat av: Sarah

tack så mkt :) det hoppas jag med

2010-04-28 @ 16:52:43
URL: http://weturnitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0