glad påsK

Idag kl 06:00 åkte saris iväg på tränigsläger, hon var här vd halv 11 igår kväll och jag fick mig en hejdå kram haha :) gosis! Idag kände ja mig inte alls bra, jätte yr mådde illa och frossa så det blev att stanna hemma idag.

Även fast jag stannade hemma frågade min chef mig i morse om jag ville jobba på påsklovet, wihoo blev skitglad :) alltid roligt att jobba och få pengar för det :) för er som inte vet vart jag är så är jag på ica maxi på torp , helt underbart bra platts att ha sin praktik på för er som kanske hade tänkt söka praktik någonstans.

Kvällen blir lugn tillsammans med Hanna, mysa å film blir det väll :) nu ska jag ta mig en promenad med mina hundar :) blev ett väldigt långt inlägg idag!  Puss på er och glad påsk!!!





FYFAN VILKEN UNDERBAR KÄNSLA ATT TA STUDENTEN, VILL TA DEN NU!!

Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0