STOCKHOLM


heeeeeejsan !

Har inte orkat eller haft tid att blogga det sista. Vet inte vad man ska skriva om mer än vad man gjort på dagarna, å det är ju inte det roligaste att läsa precis. men men tänkte ändå skriva lite om denna veckan. Körde min sista lektion med körskolan igår känns underbart, så nu blir det hård pluggning med sarah på falcks nästa vecka så vi får klart körkortet någon gång. I onsdags åkte ja ner till göteborg med christopher och kollade affärer åså. Idag efter skolan åkte jag och mikaela till torp och vi fick med oss lite små saker hem. Skönt med sommarlov nu slippa skolan och bara soova å vänta på att vädreet ska bli bra igen.

Imorgon åker jag och mina tjejer till stockholm för att se KISS och shoppa.
Kommer bli hur kul som hellst, kan inte bli bättre start på sommarlovet.


- Bjuder på en suddig mobilbild, på lite köp från veckan


Kommentera♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0