lördag

Är helt slut, vaknade ganska sent men ändå jätte trött. Tog en tur till torp med mammisen där jag faktiskt hittade mig en jätte gullig klänning! Kan inte påstå att man ser så jätte mycket men det får duga sålänge.



Efter torp tog vi oss en tur ut till mormor och morfar och där blev det bakning kan jag lova äpplekaka, muffins chokladrutor m.m. . Är grymt mätt just nu av alla kakor och mat haha Nu blir det att lägga mig till en bra film och bara mysa ner mig under täcket!! pusss

 





Kommentera♥
Postat av: malin m

vrf inte göra mer sånna här inlägg??? nya bilder och vad ni gjort under dagen !! fortsätt med de älskar bloggen btw! puss malin

2010-05-08 @ 22:30:47
Postat av: Anonym

vart köpte du klänningen:)

2010-05-09 @ 08:48:43
Postat av: Anonym

lägg ut en bild på hela klänningen :) ?

2010-05-09 @ 10:16:26
Postat av: karin

vaart är klänningen ifrån=:)

2010-05-09 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0