MÅNDAG

Dagen började med att jag var så sjukt nervös så kunde knappt käka frukost , hade nämligen min uppkörning idag och jag klara den!!! blev så sjukt glad när han sa att jag var helt klart godkänd,  det var verkligen den jag var mest nervös för. Bara teorin kvar sen kommer jag vara ute och köra varje dag haha ska bli så underbart!!

Var även och tattuerade mig idag, blev ett hjärta på handleden för min morfar som gick bort för några månadersen, det är inte helt perfekt enligt mig men det kan aldrig ett hjärta vara säger mamma haha! Bilder kommer när det har läkt lite bättre men en bild kan jag väl dela med mig av haha .

haha råå bild men de gjorde faktiskt lite ont! men kan säga att jossan var stenhård och sara stötta mig in i tusen och var mer närvös än mig haha 




Kommentera♥
Postat av: august

snyggt där ;)

2010-09-20 @ 21:54:12
URL: http://blogg.veckorevyn.com/august/
Postat av: viktoria

Varför sa du inte det igår? Grattis till uppkörningen och va fin tatueringen var :)

2010-09-21 @ 13:10:08
URL: http://halvarsviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0